Вже давно 4Life пропонувала рослинні оболонки капсули, так само як і кошерні та халяль-сертифіковані продукти. У серпні 2023 року компанія оголосила, що її флагманський продукт, Трай-Фактор Плюс, тепер буде мати лише рослинні капсули у США.
Як частина загальносвітової стратегії, 4Life планує зробити оболонку усіх капсул тільки рослинною, і це впроваджується просто зараз.
Старший віцепрезидент 4Life із міжнародних ринків Престон Річардс висловився з даного приводу: «Це монументальне рішення, тому його вдасться реалізувати на різних ринках у різний час. Тут, у США, наша ціль завершити перехід за наступний рік. Міжнародні ринки потребуватимуть довшого періоду через реєстрацію та інші складнощі, але партнери та споживачі по всьому світу мусять знати, що це покращення вже на горизонті».
Деякі з міжнародних ринків 4Life, наприклад, Індія, вже мають продукти з лише рослинною оболонкою капсул. Однак для тих країн, які ще використовують желатин, це нововведення стане значним ринковим стрибком 25-річної компанії з виробництва нутрицевтиків для імунної системи.
Президент та керівник компанії Денні Лі зазначив: «Подорожуючи світом, я спілкуюся з підприємцями Європи, Азії, США – звідусіль. Та повсюди рослинні капсули є питанням, що висить у повітрі. Саме тому ми просуваємо глобальний перехід на вегетаріанські капсули без зволікань».
4Life, компанія імунної системи, є першою, хто представив дослідження трансфер факторів на рику, має офіси у десятках країн для обслуговування споживачів по всьому світу.
4Life переходить на рослинні капсули
03 октября 2023